2014-10-02 12:02:52: | Dodano plik odpowiedź Zamawiającego z dnia 02.10.2014.docx | ||||||||||||||||||||||
2014-10-02 12:02:42: | Dodano plik Zapytanie 5.jpg | ||||||||||||||||||||||
Więcej >>>
|
Radomsko: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku z siedzibą w Przedborzu, w okresie od dnia 01 listopada 2014 r. do dnia 31 października 2017 r.
Numer ogłoszenia: 307954 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Radomsko: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku z siedzibą w Przedborzu, w okresie od dnia 01 listopada 2014 r. do dnia 31 października 2017 r.
Numer ogłoszenia: 307954 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku , ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 683 73 56, faks 044 683 73 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku z siedzibą w Przedborzu, w okresie od dnia 01 listopada 2014 r. do dnia 31 października 2017 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, tel/fax. 683-73-55 do 58, e-mail: lora@praca.gov.pl ogłasza przetarg nieograniczony o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na wykonanie usługi w zakresie: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku z siedzibą w Przedborzu, w okresie od dnia 01 listopada 2014 r. do dnia 31 października 2017 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ 4. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 (dla wykonawców będących osobami fizycznymi) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SIWZ 6. Informacja o braku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej/ Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik 6 do SIWZ. 7. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik 6 do SIWZ. 8. Wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - Załącznik 7 do SIWZ 9. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy - Załącznik 8 do SIWZ. 10. Wykonawca do oferty dołączyć musi dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki, aktualny rejestr handlowy lub pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku złożenia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-radomsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko pokój nr 9 tel. 44 683 73 56 wew. 66..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul. Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko POKÓJ NR 16- SEKRETARIAT..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | 173.50 Kb | |||
2. | Formularz ofertowy załącznik 1 | 49.50 Kb | |||
3. | Załącznik nr 2 | 95.00 Kb | |||
4. | Załącznik nr 3 | 28.50 Kb | |||
5. | Załącznik nr 4 | 27.00 Kb | |||
6. | Załącznik nr 5 | 28.50 Kb | |||
7. | Załącznik nr 6 | 38.00 Kb | |||
8. | Załącznik nr 7 | 37.00 Kb | |||
9. | Załącznik nr 8 | 51.00 Kb | |||
10. | Zapytanie do SIWZ | 49.50 Kb | |||
11. | Zapytanie Wykonawcy. | 23.83 Kb | |||
12. | Odpowiedź Zamawiajcego 1 | 320.28 Kb | |||
13. | Odpowiedź zamawiającego 2 | 226.35 Kb | |||
14. | Odpowiedź zamawiającego 3 | 114.68 Kb | |||
15. | Zapytanie 1 | 174.82 Kb | |||
16. | Zapytanie 2 | 340.89 Kb | |||
17. | Zapytanie 3 | 341.57 Kb | |||
18. | Zapytanie 4 | 353.18 Kb | |||
19. | Zapytanie 5 | 227.92 Kb | |||
20. | odpowiedź Zamawiającego z dnia 02.10.2014. | 254.67 Kb |