Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych – bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r.
POKAŻ WYNIK PRZETARGU

ZMIANY:
2020-04-01 15:00:31: Dodano wynik do przetargu
2020-03-17 11:48:23: Dodano plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
Więcej >>>
2020-03-10 13:12:33: Dodano plik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia..pdf
2020-03-10 13:12:33: Dodano plik Załącznik nr 1 - Zmieniony Formularz ofertowy 10.03.2020.doc
2020-03-10 13:12:33: Dodano plik Zapytanie do SIWZ wraz z odpowiedzią Zamawiającego. Zmiana opisu przedmiotu zamówienia..pdf
2020-03-09 11:55:37: Dodano plik Treść zapytania do SIWZ wraz z odpowiedzią Zamawiającego.pdf
2020-03-09 11:55:21: Dodano plik Załącznik nr 1 - Zmieniony Formularz ofertowy 09.03.2020.doc
2020-03-06 10:59:52: Dodano plik ZMIANA.Załącznik Nr 1 - Formularz oferty.doc
UWAGA.  

1. W dniu 09 marca 2020 wpłynęło 
do Zamawiającego zapytanie dotyczące przetargu nieograniczonego. 
treść zapytania z odpowiedzią w pliku do pobrania.
W związku ze zmianami wprowadzonymi do Opisu przedmiotu zamówieniazmianie uległ Załącznik nr 1 do SIWZ tj. Formularz Oferty oraz przedłużony został termin składania ofert.


Termin składania ofert upływa w dniu 16 marca 2020 o godz. 8.00.

2.  W dniu 06 marca 2020 wpłynęło do Zamawiającego zapytanie dotyczące przetargu nieograniczonego. 
treść zapytania z odpowiedzią w pliku do pobrania.
W dniu 09 marca 2020r. dokonano modyfikacji załącznika Nr 1 do SIWZ tj. Formularza Ofertowego.
Dodano:
-wartość średniomiesięcznych wypłat gotówkowych dokonanych w kasie Banku z rachunków osób bezrobotnych,
- możliwość wpisania informacji  czy złożona oferta dotyczy całości czy części zamówienia.


3 W dniu 06.03.2020r.Dokonano zmiany w załączniku Nr 1 do SIWZ polegającej  na dodaniu do "Ceny obsługi bankowej" pozycji Nr 3 prowizja od wypłat.
Nie uległ zmianie termin składania ofert.

Nowy Formularz ofertowy w pliku do pobrania.
Ogłoszenie nr 517290-N-2020 z dnia 2020-03-02 r.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych – bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
 
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
 
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
 
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku, krajowy numer identyfikacyjny 59074813500000, ul. ul. Tysiąclecia  2 , 97-500  Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 044 683 73 56, e-mail lora@praca.gov.pl, faks 044 683 73 59.
Adres strony internetowej (URL): https://radomsko.praca.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.bip.pup-radomsko.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.bip.pup-radomsko.pl/
 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.pup-radomsko.pl/
 
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku, ul. Tysiąclecia 2 , 97-500 Radomsko
 
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych – bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r.
Numer referencyjny: ZP Nr 1/ZP/OAK/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
 
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
 
 
 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku oraz Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych – bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r. Przedmiotem zamówienia jest gromadzenie środków pieniężnych posiadacza rachunku oraz przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, a w szczególności: 1. dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku: 1) otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku bankowego Funduszu Pracy, 2) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie subkont do ww. rachunku lub rachunków pomocniczych do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych oraz otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych na obsługę funduszy strukturalnych EFS dla PUP w Radomsku, otwarcie ww. subkont lub rachunków pomocniczych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia przez zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 3) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków służących do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, tj. rachunków zastrzeżonych bez pełnomocnictw dla bezrobotnych, z wprowadzeniem wyróżnika w numerach w/w rachunków lub na każdy koniec miesiąca sporządzanie innej informacji, celem kontroli ilości zakładanych rachunków oraz pobranej prowizji od wypłat z tych rachunków, (przy czym osoba bezrobotna nie może ponosić żadnych kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą rachunku zastrzeżonego), 4) otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej, nie później niż do dnia 01.05.2020. 2. dla Filii w Przedborzu: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku pomocniczego na wypłatę świadczeń dla bezrobotnych, 2) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków służących do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, tj. rachunków zastrzeżonych bez pełnomocnictw dla bezrobotnych, z wprowadzeniem wyróżnika w numerach w/w rachunków lub na każdy koniec miesiąca sporządzanie innej informacji, celem kontroli ilości zakładanych rachunków oraz pobranej prowizji od wypłat z tych rachunków, (przy czym osoba bezrobotna nie może ponosić żadnych kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą rachunku zastrzeżonego), 3) otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej, nie później niż do dnia 01.05.2020. 4) realizacja poleceń przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej, w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie papierowej, 5) sporządzanie i udostępnienie do prowadzonego rachunku dziennego wyciągu bankowego w formacie papierowej lub zapewnienie możliwości drukowania wyciągów z systemu bankowości elektronicznej, każdy wyciąg musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, numer i datę wyciągu wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez płatnika w opisie płatności
 
II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
 
 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-05-01   lub zakończenia: 2024-04-30
 
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ZEZWOLENIE wydane przez Komisję Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2019, poz. 2357 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe Ne podlega wykluczeniu na podstawie: a) art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp (obligatoryjne podstawy wykluczenia), b) art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp (fakultatywne podstawy wykluczenia).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
 
 
 
 
 
 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY (w formie oryginału) stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ + sporządzony/e projekt/y umowy/ów, jaka/ie zostanie/ą zawarta/e w celu udzielenia zamówienia publicznego – odpowiadający/e warunkom opisu przedmiotu zamówienia oraz rozdziałowi XXIII SIWZ. 2. Wykaz placówek i/ lub bankomatów, terminali płatniczych, stanowisk kasowych w których możliwe będzie bezpłatne pobieranie środków płatniczych na warunkach wynikających ze specyfikacji stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oryginalne pełnomocnictwo (ewentualnie poświadczone notarialnie) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. 4. Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE (w formie oryginału) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia w powyższym zakresie stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA! W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Wykonawca razem z informacją składa zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt „FORMULARZA OFERTY” – Załącznik Nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi tj. bez udziału podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SIWZ (wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
 
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców 
Kryteria selekcji wykonawców:
 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
 
Informacje dodatkowe:
 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
 
Informacje dodatkowe:
 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
 
Czas trwania:
 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria          Znaczenie
Opłata za prowadzenie rachunku bankowego i dokonywanie innych czynności bankowych        60,00
Oprocentowanie środków na rachunku bankowym  30,00
. Prowizja od wypłat  10,00
 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
 
Informacje dodatkowe
 
 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
 
Wstępny harmonogram postępowania:
 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
 
 
Informacje dodatkowe:
 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
Informacje dodatkowe:
 
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr:         1          Nazwa:           Przedmiotem zamówienia jest: bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych – bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest gromadzenie środków pieniężnych posiadacza rachunku oraz przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, a w szczególności: 1. dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku: 1) otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku bankowego Funduszu Pracy, 2) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie subkont do ww. rachunku lub rachunków pomocniczych do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych oraz otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych na obsługę funduszy strukturalnych EFS dla PUP w Radomsku, otwarcie ww. subkont lub rachunków pomocniczych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia przez zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. 3) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków służących do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, tj. rachunków zastrzeżonych bez pełnomocnictw dla bezrobotnych, z wprowadzeniem wyróżnika w numerach w/w rachunków lub na każdy koniec miesiąca sporządzanie innej informacji, celem kontroli ilości zakładanych rachunków oraz pobranej prowizji od wypłat z tych rachunków, (przy czym osoba bezrobotna nie może ponosić żadnych kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą rachunku zastrzeżonego), 4) otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej, nie później niż do dnia 01.05.2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66110000-4,
 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-05-01
data zakończenia: 2024-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium       Znaczenie
Opłata za prowadzenie rachunku bankowego i dokonywanie innych czynności bankowych        60,00
Oprocentowanie środków na rachunku bankowym  30,00
Prowizja od wypłat    10,00
 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
Część nr:         2          Nazwa:           Bankowa obsługa Funduszu Pracy oraz funduszy pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku Filii w Przedborzu, zapewniająca prowadzenie rachunków bankowych – bieżącego oraz pomocniczych z wykorzystaniem bankowości elektronicznej - w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:dla Filii w Przedborzu: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku pomocniczego na wypłatę świadczeń dla bezrobotnych, 2) nieodpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków służących do wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, tj. rachunków zastrzeżonych bez pełnomocnictw dla bezrobotnych, z wprowadzeniem wyróżnika w numerach w/w rachunków lub na każdy koniec miesiąca sporządzanie innej informacji, celem kontroli ilości zakładanych rachunków oraz pobranej prowizji od wypłat z tych rachunków, (przy czym osoba bezrobotna nie może ponosić żadnych kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą rachunku zastrzeżonego), 3) otwarcie rachunków bankowych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego na nowe rachunki przy zachowaniu płynności obsługi bankowej, nie później niż do dnia 01.05.2020. 4) realizacja poleceń przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej, w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie papierowej, 5) sporządzanie i udostępnienie do prowadzonego rachunku dziennego wyciągu bankowego w formacie papierowej lub zapewnienie możliwości drukowania wyciągów z systemu bankowości elektronicznej, każdy wyciąg musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, numer i datę wyciągu wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez płatnika w opisie płatności 6) udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, 7) oprocentowania środków na rachunkach bankowych, 8) wypłata świadczeń w okresie miesięcznym dla około 150 bezrobotnych, z zachowaniem następujących warunków: a) postawienie do dyspozycji bezrobotnego świadczeń najpóźniej w następnym dniu roboczym od dostarczenia przez PUP dyspozycji, b) wypłata powinna być dokonywana co najmniej w godzinach od 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, c) do dokonywania wypłat świadczeń należy zabezpieczyć placówki(oddziały) na terenie Przedborza, 9) zapewnienie płynnej realizacji do 250 zleceń płatniczych w ciągu dnia w systemie bankowości elektronicznej, 10) drukowanie wszystkich dokumentów źródłowych przy każdym wyciągu bankowym w systemie bankowości elektronicznej, 11) realizacja wypłat z wpływów bieżących bez pobierania dodatkowej prowizji, 12) potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy, 13) przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego rozliczeń pieniężnych, obowiązkowe przesyłanie wyciągu z ustaleniem salda oraz uzgodnieniem dokumentacji z zapisami na rachunku i potwierdzenie zgodności salda, 14) nieodpłatna realizacja przelewów w formie papierowej i elektronicznie wewnątrz banku i poza bankiem 15) nieodpłatna instalacja, udostępnienie na dwóch stanowiskach komputerowych czytników kart, aktualizacja w siedzibie Zamawiającego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej obsługującego jeden z formatów exportu przelewów z systemu „Syriusz” STD oraz przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego, 16) nieodpłatne prowadzenie bankowości elektronicznej i nieodpłatny jej serwis, 17) nieodpłatne otwarcie rachunków bankowych, 18) nieodpłatne wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń oraz innych niezbędnych dokumentów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację , przeszkolenie pracowników i obsługę systemu bankowości elektronicznej, umożliwiającą : 1) Ograniczoną liczbę błędnych prób logowania a) ograniczenie logowania do systemu tylko ze wskazanych adresów IP, b) możliwość konfiguracji logowania jedynie w określonych przedziałach czasowych oraz w określone dni tygodnia. 2) Automatyczną blokadę a) w przypadku kilkukrotnego podania niepoprawnych danych podczas logowania do konta, b) automatyczne wylogowanie w przypadku stwierdzenia braku aktywności użytkownika przez maksymalny czas 10 minut. 3) Bezpieczeństwo danych i funkcjonalności a) możliwość konfiguracji dostępu do danych dla konkretnego użytkownika, np. historii operacji, wyciągów i salda, b) możliwość konfiguracji dostępu do funkcjonalności dla konkretnego użytkownika, np. wprowadzania zleceń i autoryzacji dyspozycji, prawa podpisywania i wysyłania zleceń do Banku, c) konto super użytkownika, które pozwala na zarządzanie uprawnieniami wybranych pracowników, d) ochrona danych oczekujących w systemie na realizację. 4) Bezpieczeństwo podczas procesu płatności a) możliwość zweryfikowania osób biorących udział w tworzeniu, modyfikacji oraz autoryzacji zleceń, b) możliwość zweryfikowania osób wprowadzających i modyfikujących dane w bazie kontrahentów, c) możliwość korzystania z autoryzowanej bazy kontrahentów, d) wymuszenie weryfikacji wprowadzanego numeru rachunku w przypadku użycia metody kopiuj – wklej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66110000-4,
 
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-05-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium       Znaczenie
Opłata za prowadzenie rachunku bankowego i dokonywanie innych czynności bankowych        60,00
Oprocentowanie środków na rachunku bankowym  30,00
Prowizja od wypłat    10,00
 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
 
 
 
 

Data składania ofert:
2020-03-12 11:00:00
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyPUP Radomsko
WytworzyłWróblewska Elżbieta 2020-02-27 13:00:00
PublikującyElżbieta Wróblewska 2020-03-02 11:55:00
Modyfikował(a) Elżbieta Wróblewska 2020-04-01 15:00:31
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie o przetargu 27.51 KbPlik doc
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 6.46 MBPlik pdf
3. Załącznik Nr 1 - Formularz oferty 72.50 KbPlik doc
4. Załącznik Nr 2 - Wykaz placówek i (lub) bankomatów, terminali płatniczych, stanowisk kasowych 37.50 KbPlik doc
5. Załącznik Nr 3 - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia oraz spełniania warunków 46.50 KbPlik doc
6. Załącznik Nr 4- Oświadczenie dot. grupy kapitałowej 45.00 KbPlik doc
7. Załącznik Nr 5 - Wykaz dokumentów, oświadczeń 73.50 KbPlik doc
8. ZMIANA.Załącznik Nr 1 - Formularz oferty 74.00 KbPlik doc
9. Formularz Oferty - zmiana z dnia 09 marca 2020. 75.50 KbPlik doc
10. Treść zapytania do SIWZ wraz z odpowiedzią Zamawiającego 168.94 KbPlik pdf
11. Zapytanie do SIWZ wraz z odpowiedzią Zamawiającego. Zmiana opisu przedmiotu zamówienia. 1.35 MBPlik pdf
12. Załącznik nr 1 - Zmieniony Formularz ofertowy 10.03.2020 75.50 KbPlik doc
13. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. 893.76 KbPlik pdf
14. Informacja z otwarcia ofert 279.58 KbPlik pdf

Rejestr zmian