Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
bip.gov.pl
Zapytanie ofertowe - Zakup tonerów do urządzeń drukujących.
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku w związku z planowanym zakupem tonerów do urządzeń drukujących i drobnego sprzętu komuterowego prosi o złożenie oferty cenowej zgodnie z załączonym załącznikiem.
Termin składania ofert : 31 października 2017r.  do godz. 12:00
Otwarcie ofert: 31.10.2017r. godz. 13.00

 Bliższych informacji nt. zamówienia udziela Joanna Kukiełka - tel. 44 683 73 56 wew. 74

UWAGA!!

Zamawiający informuje, iżw wyniku błędu zamieścił niewłasciwy załącznik nr 1 do zamówienia ZAKUP TONERÓW.

w załączniku właściwy zapis to: 
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na tonery stanowiące zamienniki(równoważne) do urządzeń drukujących wymienionych w tabeli w punktach: 2,3,4,5,6,7,8 i 10.

Prawidłowy załącznik znajduje sie w pliku do pobrania.

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
INFORMACJA Plik pdf 316.18 KB
Zaproszenie do składania ofert. Plik pdf 1.91 MB
POPRAWNY ZAŁĄCZNIK NR 1 Plik pdf 1.59 MB
Załącznik 1 - Zakup tonerów. Plik doc 20.77 KB
powrot
Podmiot publikującyPUP Radomsko
WytworzyłElżbieta Wróblewska - Z-ca Kierownika Referatu Organizacyjnego2017-10-23
Publikujący Elżbieta Wróblewska - Z-ca Kierownika Referatu Organizacyjnego 2017-10-16 15:00
Modyfikacja Elżbieta Wróblewska - Z-ca Kierownika Referatu Organizacyjnego 2017-10-25 14:35
Ostatnio dodane
Wyniki przetargów
Treści
data dodania: 2020-10-05
Newsletter
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku, ul. Tysiąclecia 2, 91-500 Radomsko , tel. (44) 683-73-56 do 58 , e-mail: lora@praca.gov.pl
Wygenerowano: 27 grudnia 2024r. 17:00:09
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.